onsdag 26 september 2012

Bra presenter

Har ni varit in på Tidningskungen någon gång? Ibland när jag är ute i sista minuten och vill ge bort en liten present kan jag gå in där och beställa en prenumeration som present. Det finns många tidningar att välja på och prenumerationen är tidsbestämd. När man ger bort en prenumeration vill man ju inte att det börjar dimpa ner oönskade räkningar hos den som fick presenten.

Senast jag var inne där så beställde jag en prenumeration på tidningen Allt om resor till min mamma på mors dag. Jag har också beställt tidningar som namnsdagspresenter eller födelsedagspresenter till mina barn.

För oss som gillar böcker kan man gå in på avdelningen "kultur och litteratur", där har de just nu tex tre nummer av tidningen Vi Läser för 99 kr. Det tror jag är betydligt billigare än vad jag som "vanlig" prenumerant betalar.

2 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Perfekt sätt att testa en tidning också men för en billigare penning än att köpa en prenumeration direkt från tidningen.

Boklusen sa...

Absolut, särskilt om de inte har några bra erbjudanden just då.